#1 2011-10-30 14:47:46

Isoshi

Sorcerer

Zarejestrowany: 2011-10-28
Posty: 41
Punktów :   

Rokkenjima - Punkty Doświadczeń [PD]

PUNKTY DOŚWIADCZEŃ

Siła: Siła pozwala nam określić jak wielka jest moc naszego przeciwnika. Domyślić się można, że czym większa jest siła postaci tym samym większa jest siła zaklęć rzucanych przez nią. Nie oznacza to, że im większa siła tym bardziej na pucowany jest człowiek.

Szybkość: Szybkość jest bardzo ważnym atrybutem u każdej postaci. Gdy zwiększamy swoją szybkość, zwiększamy tym samym szybkość rzucania zaklęć wprost proporcjonalnie do swojej szybkości. Również im bardziej zwiększymy swoją szybkość tym większa jest szansa na uniknięcie jakiegoś ataku.

Wytrzymałość: Wytrzymałość daje większe szanse na zwiększenie mocy zaklęcia leczniczego.. Przy osiągnięciu tego atrybutu w wysokości 100 to stopień obrażeń spada o jeden, wykluczając stopień krytyczny. Wytrzymałość równa 50 sprawia, że możliwości postaci przy posiadaniu średnich obrażeń nie spadają wcale. Natomiast jak mamy ją na poziomie 25 to Średnie rany goją się znacznie szybciej.

Punkty Magii: Jest prawdopodobnie najważniejszym atrybutem wśród wszystkich ras. Pozwala on zwiększyć zadawane obrażenia, oraz zwiększyć szybkość zaklęcia. Jeżeli ciągle będziemy powiększali ten atrybut będziemy mieli możliwość stania się nie pokonanym.

Siła Zaklęcia: Siła zaklęcia pozwala nam określić jak mocno organizm przeciwnika ucierpi na zadanych przez nas obrażeniach. Oczywiście jak można się domyślić im większa siła zaklęcia tym bardziej zwiększone są zadane obrażenia. Jest to drugi z najważniejszych atrybutów wśród postaci, niezwykle przydatny. [Siła + Punkty Magii]

Różnice: [Od Większego - Mniejsze]
Od: 0 do 19 - Oba zaklęcia niszczą się wzajemnie. - Brak Obrażeń
Od: 20 do 49 - Mocniejsze zaklęcie rozbraja tamte, lecz jego siła zmniejsza się 10 krotnie. - Obrażenia Lekkie
Od: 50 do 79 - Zaklęcie mocniejsze przebija się lecz jest 3 krotnie słabsze. - Obrażenia Lekkie ; Średnie
Od: 80 do 119 - Zaklęcie rozbraja słabsze, lecz jest 2 krotnie słabsze. - Obrażenia Średnie
Od: 120 do 149 - Zaklęcie mocniejsze niszczy słabsze nie tracąc przy tym mocy. - Obrażenia Ciężkie
Od: 150 do 180 - Zaklęcie mocniejsze niszczy słabsze, dodatkowo zwiększa swoją moc. - Obrażenia Krytyczne

Szybkość Zaklęcia: Gdy dwóch przeciwników, chce wykonać w tym samym czasie zaklęcie, to atrybut "Szybkość Zaklęcia" pozwala nam ujrzeć kto szybciej je wykona. [Szybkość + Punkty Magii]

Uwaga !


W wypadku rasy Ludzkiej, trzy ostatnie atrybuty nie występują. Zostają one zamienione z atrybutami "Punkty Odwagi" i "Odporność na magię"

Punkty Odwagi: Punkty Odwagi pozwalają nam zobaczyć jak bardzo człowiek może przeciwstawić się woli wiedźm, Sorcererów lub Demonów. Jest to najważniejszy atrybut w rasie ludzkiej.
Jeżeli zwiększają się punkty odwagi, tym samym zwiększa się odporność na magię.


Odporność na Magię: Odporność na magię jest praktycznie tym samym co wytrzymałość tylko u ludzi. Różnice między nimi są następujące:

Od: 0 do 10 - Człowiek opiera się zaklęciu, nie zadających mu obrażeń. - Brak Obrażeń
Od: 20 do 39 -  - Człowiek nie jest w stanie oprzeć się do końca zaklęciu, lecz zaklęcie słabnie 10 krotnie. - Obrażenia Lekkie
Od: 50 do 79 - Człowiek nie opiera się zaklęciu, lecz traci ono moc 3 krotną. - Obrażenia lekkie ; Średnie
Od: 80 do 119 - Człowiek nie może oprzeć się zaklęciu, lecz zaklęcie staje się 2 krotnie słabsze. - Obrażenia Średnie
Od: 120 do 149 - Człowiek nie jest w stanie oprzeć się zaklęciu, zaklęcie działa z taka samą siłą - Obrażenia Ciężkie
Od: 150 do 180 - Człowiek nie jest w stanie nic zrobić, a do tego zaklęcie wzrasta na sile. - Obrażenia Krytyczne

Stopienie obrażeń:

a) Lekkie:
- Ciało - efekt: krew zaczyna powoli spływać z ran, jednak nie przeszkadza ci to w walce;
b) Średnie:
- Ciało -  efekt: z ran zaczyna spływać trochę więcej krwi, jesteś w stanie walczyć lecz trochę wolniej;  rana się lekko się powiększa czujesz swoje tętno, z nosa i ust zaczyna lecieć ci krew. Rany ograniczają twoje możliwości.
c) Ciężkie:
- Ciało- efekt: czujesz wielki ból, twoje kończyny nie są w stanie poprawnie funkcjonować, masz połamane żebra i czujesz bicie swojego serca,  kawałek czaski został rozłupany czujesz ogromny ból w nasadce ; powoli zbliżasz się do śmieci.
d) Krytyczne:
- Ciało - efekt: nie masz kończyn, twoje serce przestaje pracować, twoje rany są bardzo rozległe i wykrwawiasz się szybkim tempem, twoja czaszka jest strasznie rozłupana. Czujesz niesamowity ból i nie możesz nic na to poradzić.

2. Każde obrażenie można próbować leczyć:

a) Lekkie:
- Ciało - użycie bandaża, przemycie wodą, najwyżej podać lekarstwa lub jakiegoś zaklęcia leczącego

b) Średnie:
- Ciało - mocno zaciskać rany, obandażować je po czym szybko przemyć wodą. Położyć się na dłuższy odpoczynek i regenerację.

c) Ciężkie:
- Ciało - żadne bandaże nic nie pomogą, potrzebne tutaj są mistrzowskie zaklęcia w zakresie medycyny.

c) Krytyczne:
- Ciało - nie da się nic zrobić ; po prostu umierasz.

Każdy na początek ma takie atrybuty :



Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Punkty Magii: 1
Siła Zaklęcia: 2
Szybkość Zaklęcia: 2

Jak Otrzymywać Punkty Doświadczeń ?



Za każde napisane 10 postów, możemy wykorzystać + 5 pkt atrybutów.


"Żeby zaprowadzić pokój na świecie, należy wszystkich pozabijać"

http://iv.pl/images/01795506521896246556.jpg

Offline

 

ZARZĄD


Administrator Główny: Sorcerer Isoshi


Moderator: Wiedźma Cudów Miyuki
Strona już ruszyła ! Życzymy miłej gry !
Wszystkie prawa zastrzeżone by Isoshi / All rights reserved!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
paliwo 98 czopery lol tanki z fajnymi skillami czy można jeździć bugatti w polsce jaki akumulator do golf 4 tdi